close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת במות למגזר הדתי- איך עושים את זה בצורה נכונה

מערכת שורשיב אדר א, תשעט17/02/2019

במה לאירוע היא לפעמים הכרח. איך משיגים את הקונספקט שהכי מתאים לכם?

תגיות:
כמעט לכל אירוע שנרצה לארגן, משפחתי, חברי, עסקי, פוליטי או אחר, ידרוש מאיתנו שורה של אמצעים, אלמנטים שונים שנידרש לשכור עבורו. חלק מהאמצעים ישמשו את קהל האורחים, חלק מהאמצעים ישמשו אותנו לצרכים שונים, לפני ומאחורי הקלעים של האירוע.

דוגמא טובה לכך הן במות. אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אך בכל אירוע שנרצה לארגן אנחנו נידרש לסוג של במה לצרכים שונים. למשל, אם אנחנו נרצה לדבר אל הקהל, אם נרצה להציג טקס מסוים, או מכל סיבה אחרת, סביר להניח שאנחנו נצטרך להשתמש באופציה של הקמת במה. כך יהיה נוח גם לראות וגם לשמוע אותנו.

כיום אנחנו יכולים
למצוא אפשרויות מגוונות עבור השכרת במות לאירועים מסוגים שונים ובפרט עבור המגזר הדתי. אלה יכולים להיות כאמור, אירועים פרטיים, אירועים קהילתיים, פוליטיים, עסקיים ואחרים. באופן טבעי לא תמיד קיים הבדל מהותי בין השכרת במות למגזר החילוני והדתי, ההבדלים יכולים להיות קיימים בניואנסים קטנים או בשלבים מאוחר יותר, למשל בכל מה שקשור לנושא של עיצוב במה אשר יתבצע בצורה שונה לגמרי בכל אחד מהמגזרים.

לפני שנסביר כיצד מחפשים ובוחרים במות להשכרה, צריך להדגיש שהבמה חייבת להוות חלק בלתי נפרד במקום, היא לא יכולה לעמוד בפני עצמה, מאחר ואם כך נעשה אנחנו עלולים לפספס את הרעיון כיצד לשלב אותה במקום וכיצד להשתמש בה בצורה אפקטיבית.

כיצד שוכרים במות לאירוע?
אנחנו יכולים למצוא מגוון במות לאירועים להשכרה, אלה נבדלות אחת מהשנייה, בגודל, בגובה, בסגנון, בעיצוב ובעוד שלל אלמנטים. בשביל לבחור את הבמה הנכונה עבורנו, אנחנו צריכים לדעת לאפיין את הצרכים שלנו ואת התנאים במקום בו אנחנו מתכוונים להעמיד אותה.
הדבר הראשון והחשוב ביותר מבחינתנו הוא, לבחון אופציה של השכרת במות על פי פרמטרים של בטיחות. אנחנו צריכים לוודא שהבמה חזקה מספיק בשביל שנוכל להעמיד עליה את המתקנים שאנחנו צריכים וכן שכמות האנשים שאמורים לעלות ולעמוד עליה בו זמנית, תותאם לכמות שאנחנו צריכים. במילים אחרות, אנחנו צריכים לבדוק שהבמה עומדת בכל התקנים הנדרשים.
הדבר השני שאנחנו צריכים לבדוק, זה גודל הבמה ביחס למקום בו אנחנו רוצים לערוך את האירוע. אנחנו צריכים לקחת בחשבון, שאנחנו לא יכולים להשתמש בבמה גדולה או קטנה מדי, אלא פרופורציונאלית לגודל השטח של המקום ולאופי השימוש שאנחנו רוצים לבצע בבמה.
הדבר השלישי, כאמור, אנחנו צריכים לבחור את השאלה של עיצוב במה, כיצד בדיוק היא יכולה להתאים לצרכים שלנו, כיצד בדיוק היא יכולה להתאים למה שאנחנו מחפשים, בהתאם לסגנון המקום ולסגנון האירוע. אין טעם לשכור במה שלא תשתלב בעיצוב של המקום ורק תפריע בעין או שלא תתאים לנורמות המוכרות במגזר.

נכתב באדיבות ענק הבמות - https://www.bamot.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה